Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Αυγουστιάτικα νέα...!!

Μπαίνοντας στο petshop...
Σήμερα,όταν μπήκα μέσα στο μαγαζί έπαθα ένα μικρό σοκ ο ιδιωκτήτης ήταν κούκλος ψηλός,γεροδεμένος και μόλις άρχισε να μου μιλάει είχε τόσο χιούμορ με λίγα λόγια άντρας με τα όλα του!!Μου έδωσε αυτά που χρειαζόμουν και χωρίς να το καταλάβω αρχίσαμε να μιλάμε περι ζώων.Κάποια στιγμή ευτύχως κατάλαβα πως είχα ακουμπήσει το χέρι στον πάγκο και το κεφάλι πάνω στο χέρι και το κοίταζα μέχρι που ανέφερε πως η γυναίκα του είναι εκπαιδεύτρια σκύλων και πετάχτηκα στον αέρα (αν είναι δυνατόν είναι τόσο νέος και έχει γυναίκα τι κρίμα) ταραγμένη μέχρι που με ρώτησε αν έγινε κάτι!!Μα τι ρεζιλίκι θεέ μου!!Ήθελα να ανοίξει η γη και να με καταπιεί με τις βλακείες που έκανα!!Τον ρώτησα πόσο είναι για να πληρώσω και εξαφανίστηκα!! Ουπς γκάφα ξέχασα πως είχαμε αφήσει την συζήτηση στην μέση μάλλον με πέρασε για καμιά τρελή.

Ψώνια...
Σήμερα μετά το ρεζιλίκι στο petshop πήγα για μια καλοκαιρινή ανανέωση στην γκαρνταρόμπα μου αγόρασα αρκετά πράγματα μπορεί να είναι και περιττά αλλά μου αρέσει πολύ να ψωνίζω όπως και στις περισσότερες (φαντάζομαι).Πήρα ένα μακρύ φόρεμα δεν ξέρω γιατί αφού δεν μου αρέσουν αλλά είπα να πειραματειστώ λιγάκι,μου άρεσε αρκετά πάνω μου αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα το βάλω έξω αλλά θα δείξει...

Αύγουστος...
Μου φένεται πως το καλοκαίρι έχει περάσει και συνέχεια σκέφτομαι τον χειμώνα που κοντοζυγώνει.Αλλά εχθές συνειδητοποίησα πώς το καλοκαίρι για εμένα και τον μισό και παραπάνω πλυθησμό της Ελλάδος τώρα αρχίζει!!Πάω Κέρκυρα την Δευτέρα και ανυπομονώ για τα μπάνια,τις εξόδους,τις βόλτες...Πωπω άντε να έρθει η Δευτέρα γιατί έχω κουραστεί να κάθομαι!!Καλές διακοπές σε όσους πάνε τώρα και καλή ξεκούραση για όσους θα μείνουν σπίτι!

2 σχόλια:

  1. Επρεπε να του πεις να σου δώσει το τηλέφωνο της γυναίκας του, να πας να της κάνεις μια επίσκεψη, να δεις τι γυναίκα έχει πάρει! Δεν πρέπει να έχεις άποψη;

    Κιόλας να τελειώσει το καλοκαίρι; Όχι καλέ! Τα καλύτερα μόλις ξεκίνησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Twra to eida ....emm nai prepei na exw.!!
    exeis apoluto dikio ta kalutera molis eixan arxisei alla teleiwsan.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή