Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Scorpions live in Ioannina!!!

Καλό μήνα σε όλους αν και λίγο αργά αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ όπως λέει και ο λαός.
Θα ήθελα να σας πω πρώτα από όλα ότι επιτέλους ένα καταξιωμένο συγκρότημα της ροκ μουσίκης ήρθε στα Γιάννενα οι SCORPIONS ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως ήμουν εκεί και είχα την τύχη να τους δω από κοντά!!!Για όσους δεν το ξέρουν αυτή η περιοδεία είναι η τελευταία που κάνουν και μετά θα σταματήσουν,τι κρίμα είναι φανταστικοί καμία σχέση να βλέπεις ένα live από το youtube,είναι φανταστική εμπειρία!
Αν και ο καλύτερος κατά την ταπεινή μου γνώμη ήταν ο drummer ήταν φανταστικός έκλεψε την παράσταση αλλά και τις καρδιές των ροκάδων γυναικών και την δική μου φυσικά.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι τραγούδησαν ασταμάτητα για 2 ολόκληρες ώρες ασταμάτητα και φυσικά χωρίς play back (όπως κάνουν μερικοί Έλληνες ψευτοτραγουδιστές).Το εντυπωσιακό ήταν όταν σε κάποια φάση εκεί που προσπαθούσαμε να τους εντοπίσουμε όλους ο drummer σηκώθηκε μαζί με τα drums ήταν σαν ένα βάθρο από την σκήνη που μηχανικά σηκώνονταν και τον βλέπαμε όλοι και ήταν αρκετά ψηλά (για να καταλάβετε αν παραπατούσε και έπεφτε όλο και κάτι θα έσπαγε πόδι,χέρι ή καλύτερα να πω πόδια ,χέρια και τα συναφή).Πολυλογώ συνέχεια και αυτό που θέλω να επισημάνω δεν το είπα ακόμα,λοίπον κάπου στην μέση της συναυλίας ανέβηκε πάνω στην μπότα των drums και έβγαλέ την μπλούζα ήταν φοβερός!Πάρτε μια γεύση από αυτό που είδαμε και τα μάτια σας όλοι στον drummer!!!

Είναι η έναρξη!!!!



Στο τέλος της συναυλίας κράταγαν τα δύο αγαπημένα μου κομμάτια το rock you like a hurricane και το wind of change αι ο drummer πέταξε τις μπακέτες του αλλά δυστυχώς δεν τις έπιασα... :(
Αλλά η συναυλία ήταν τέλεια και γινόνταν χαμός πάρα πολύ κόσμο είχε!!

2 σχόλια:

  1. Ήταν απίστευτοι, φοβεροί, εκπληκτικοί! Σε απίστευτη φόρμα και πιστεύω πως ήταν ό,τι καλύτερο έχω παρακολουθήσει σε ολόκληρη τη ζωή μου ως τώρα! Άξιζε και χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι τα πιστεύω και εγώ αυτά !!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή