Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Αυτό το καλοκαίρι...!!!

Γειά σας τι μου κάνετε;;Εγώ εδώ στον αγώνα των εξαιτάσεων λίγο άγχος αλλά κατά τα άλλα καλά!
Έχω να γράψω αρκετές μέρες...Ο κύριος λόγος που δεν έχω γράψει είναι ότι δεν έχω χρόνο...
Τώρα που κοντοζυγώνει το καλοκαιράκι με έχουν πιάσει οι ανυσηχίες μου περί σώματος και τέτοια πρέπει να είμαστε ωραιές ειδικά εμείς οι κοπέλες με τα μπικίνι μας στις παραλίες κάτω από τον ήλιο,πρέπει να έχουμε αψεγάδιαστα κορμιά!Και ο εφιάλτης κάθε γυναίκας και κάθε κοριτσίου (της πλειοψηφίας τουλάχιστον) είναι οι δίαιτες και εγώ λοιπόν μπήκα σε αυτό το τριπάκι να θέλω να κάνω δίαιτα.Δεν μπορώ να πω πως έχω ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά νομίζω πως μια διαιτόυλα δεν θα μου έκανε και κακό!
Ας ξεγλυστρίσω όμως από τις δίαιτες γιατί αγχώνομαι...Φέτος το καλοκαίρι πιστεύω και ευελπιστώ να είναι ένα από τα πιο ωραία καταρχήν θα πάω στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Bristol στο πανεπηστήμιο με τους φίλους μου για 10 μέρες!!!Είμαι σίγουρη πως θα περάσω τέλεια θέλω να είμαι αισιόδοξη!!!
Μόλις με το καλό τελειώσουν οι εξαιτάσεις θα πάω στο camping ναι καλά είδατε πάω σε camping έχουμε από πέρσυ τροχόσπιτο και το καλύτερο είναι ότι έχουμε βρει πολύ καλές παρέες μα πάρα πολύ καλές παρέες!!!Ξέρετε το βράδυ πηγαίνουμε παραλία με τα υπόλοιπα παιδιά ανάβουμε φωτιά γελάμε περνάμε πολύ τέλεια αν και τα αγαπημένα μου βράδυα είναι στην πισίνα εκεί δεν υπάρχει κανένας άλλος εκτός από εμάς να φωτίζεται η πισίνα δύο με τρεις λάμπες για να φωτίζεται γενικά ο χώρος και φυσικά εμείς!!!
Ένα βράδυ θυμάμαι είχαμε περάσει τόσο τέλεια είχαμε γελάσει φοβερά πολύ τι να σας πρωτοπώ...
Όμως οι διακοπές μας δεν περιορίζονται στο camping πηγαίνουμε κάθε χρόνο στην πολυαγαπημένη μου Κέρκυρα το πιο ωραίο νησί του Ιονίου μην πω όλης της Ελλάδας χαχα υπερβολική γίνομαι γιατί είναι ο τόπος καταγωγής μου βέβαια βέρα Κερκυραία είμαι από το μαντούκι!
Φυσικά,έχουμε σπίτι εκεί σε μια παραθαλάσια περιοχή βόρεια της Κέρκυρας Σιδάρι λέγεται εκεί υπάρχει ένας δρόμος στο κέντρο του Σιδαριού που υπάρχουν club,bar πολλά τουριστικά μαγαζάκια και μια τεράστια παραλία με άμμο ζεστά νερά που από τουρίστες γίνεται χαμός!Δεν υπάρχει καλοκαίρι που δεν θα βγούμε το βράδυ με φίλους μας αφήστε που φέτος θα είναι ακόμα πιο τέλεια γιατί θα έρθουν τα παιδιά από το camping τρία αγόρια(είναι και κούκλοι) και μία κοπέλα και έχω βλέψεις για αυτό το καλοκαίρι ;)!!
Κάπου αλλού δεν νομίζω να πάμε αλλά εμένα αυτά μου φτάνουν και μου περισεύουν!!!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


6 σχόλια:

  1. Κέρκυραααα ζηλεύω θέλω κι εγώ.. Σιδάρι Canal d'amour και Bed <3 Σνιφ σνιφ
    Να περάσεις τέλειααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε βλέπω ενημερωμένη ξέρεις και το bed bar !!!!
    Είναι πολύ ωραία η Κέρκυρα!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ καλές διακοπές να έχεις και εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AΧ καλοκαίριιιι!!!
    Πολύ μαρλεσει το τραγουδάκι που έβαλες:))
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις!!!!:))
    Μπάααι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Magda και εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι γιατί κυρίως αναφέρεται στο καλοκαίρι!!!
    Και σε εσένα καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. My life is a mess..Είναι τέλειο και αδυμονώ να έρθει αυτό το καλοκαίρι ...
    Αν και τολμώ να ομολογήσω πως δεν τα έχω περιγράψει και τόσο καλά τα γεγονότα που θα συμβούυν !!!
    Υπόσχομαι πως μόλις γυρίσουμε από τις διακοπές θα σας να περιγράψω όλα που θα γίνουν!!!ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!(αν και έχουμε καιρό μπροστά μας) :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή