Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Αρχικά...

Αρχικά,θα ήθελα να αναφέρω πως είμαι όλιγον τι ζηλιάρα,διότι μόλις η αγαπημένη μου κολλήτη Ναταλία έφτιαξε blog θέλησα και εγώ.!Αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία,(το ότι είμαι ζηλιάρα) αν και αυτό θα το διαπιστώσεται αργότερα σε τούτο εδώ το blog...Ο κύριος λόγος της δημιουργίας του είναι πως μου αρέσει να μοιράζομαι τις απόψεις μου,τα ενδιαφέροντα μου,τις ανυσιχίες μου ακόμα και τα προβλήματα μου.Έχετε να ακούσετε και να δείτε πολλά από εμένα (μην το πάρετε ως απειλή!).Το σίγουρο είναι πως θα γελάσετε θα αναρωτηθήτε ίσως και να στεναχωρηθήται αλλά πιστέψτε με αυτό δεν θα το επιδιώξω!!!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Felis!
    Δεν θα το έλεγα ζηλιάρα, απλά επηρεάζεσαι από διάφορα πράγματα, ελπίζω βέβαια να είναι όλα τόσο καλά όσο αυτό το blog! Θέλω να ξέρεις πως είμαι ιδιαίτερα περίεργη να δω πως θα συνεχίσει αυτό το ιστολόγιο! Θα τα λέμε, σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Vipera!
    Αυτό το ιστολόγιο θα πάει πολύ καλά πιστεύω!
    Ανυπομονώ να συνεχίσω να γράφω πάρα πολύ!!Έχεις να δεις πολλά το υπόσχομαι...Εννοείται πως θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή