Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Άρχισαν τα δύσκολα...

Καλημέρα,καλημέρα μια καινούργια μέρα ξεκινάει σήμερα αλλά έχω την εντύπωση πως δεν θα είναι και τόσο καλή μέρα.Καταρχάς θα ήθελα να επισημάνω πως νιώθω σαν να είναι Φθινώπορο και όχι Άνοιξη δηλαδή σχεδόν Καλοκαίρι!!Μα τι κρύο είναι αυτό επιτέλους που βιώνουμε στα Γιάννενα...Τέλος πάντων,ας μπω στο θέμα μου.Σήμερα, κατά της 9 το πρωί με πήρε τηλέφωνο η μαμά μου για να με ξυπνήσει και να ξυπνήσω και την αδερφή μου.Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν "ποιός κάθεται να διαβάσει χημεία τώρα" έτσι σκέφτηκα να κοιμηθώ κανένα 5λεπτο ακόμα...Αλλά αντί να κοιμηθώ 5 λεπτά κοιμήθηκα 1 ολόκληρη ώρα!Δεν μπορώ να το πιστέψω ΕΓΩ που κάποτε ξύπναγα αμέσως είχα τόσο καλή αίσθηση του χρόνου τώρα δεν μπορώ να ξυπνήσω και ας με πήρε η μαμά τηλέφωνο;
Τώρα θα σκέφτεστε σιγά πως κάνω έτσι θα είχα κοιμηθεί αργά το βράδυ αλλά όχι κάνετε μεγάλο λάθος εχθές είχα κοιμηθεί αρκετά νωρίς...Χαχα μου αρέσει που έπρεπε να ξυπνήσω και την αδεφή μου!
Όσο σκέφτομαι πως αύριο πρέπει να ξυπνήσω νωρίς για να πάω να γράψω εξαιτάσεις και να γράψω ΧΗΜΕΙΑ που δεν είναι και το φόρτε μου θέλω να φωνάξω,να κλάψω κάπως να ξεσπάσω!!!Αλλά από την μία οπτική γωνία είναι και κάπως καλό να μην έχει καλό καιρό γιατί όπως μας είπε στην τάξη ένας καθηγητής "είναι βίαιο να κρατάμε τα παιδιά μέσα στην τάξη και να τα υποχρεώνουμε να παρακολουθήσουν το μάθημα ενώ έξω έχει τόσο καλό καιρό.Εμείς οι καθηγητές διαπράτουμε βία"μα τι καλός,επιτέλους σκέφτηκα ένας καθηγητής καταλαβαίνει το δράμα μας...Αυτά είχα να πω ελπίζω να μην σας κούρασα γιατί από το ένα θέμα πηδούσα στο άλλο.!Και πάλι να έχετε μια πανέμορφη μέρα σήμερα!!Ας ξυπνήσουμε λιγάκι με αυτό το υπέροχο τραγουδάκι...

Ένα τράγούδι θρύλος για τους NIRVANA!!!!!yeah!

2 σχόλια:

  1. Ωχ, όχι χημεία χαράματα! Εντάξει, το τραγούδι είναι θρυλικό, οι Nirvana η απόδειξη ότι ο Θεός δεν υπάρχει!!
    Τι καλός καθηγητής! Ας ήταν έτσι όλοι οι -και καλά- καθηγητές που κάνουν αρχαία και νομίζουν πως κάτι κάνουν, ενώ δεν ξέρουν το Χριστό τους! Έτσι θα έπρεπε να είναι όλοι οι καθηγητές, δίπλα στο μαθητή, όχι απέναντι! (Και να χαίρονται να τους κατεβάζουν το βαθμό, σου θυμίζει κάτι;;) :)) Καλή επιτυχία στη χημεία αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι πιστεύω πως οι Nirvana το έχουν αποδείξει αυτό!!
    Ναι καλός είναι αλλά δεν είναι η αδυναμία μου!Αχ σε παρακαλώ μην αναφέρεις αυτόν τον -και καλά- καθηγητή στο ιστολογιό μου!!
    Ναι μου θυμίζει κάτι...;)
    Και σε εσένα καλή επιτυχία αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή