Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Η Felis catus πάει διακοπες..!!

Έφτασε λοιπόν η στιγμή που πρέπει να αρχίσω να γεμίζω την βαλίτσα μου με ότι βρω μπροστά μου και να σκέφτομαι μήπως ξέχασα κάτι.Ανύπομονούσα όλο το χειμώνα για αυτή την στιγμή!Είμαι και εγώ μια από τους εκατομύρια ανθρώπους (μήπως λέω λίγους;) και βάλτε,που λατρεύουν το καλοκαίρι αν και εκεί που θα πάω δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι καλοκαίρι αλλά σημασία έχει ότι τελείωσαν οι αμέτρητες υποχρεώσεις και τα βάσανα του χειμώνα.


Αφού εχθές τελείωσα τα Ιταλικά μου είμαι έτοιμη να σας πω ένα μεγάλο arivederci αγαπητοί μου αναγνώστες,σας οφείλω ένα συγγνώμη αν σας κούρασα,καλές διακοπές να περάσετε τέλεια και σας ευχαριστώ που με ανεχτήκατε!!
Αλλά μην νομίζετε πως θα γλιτώσετε τόσο εύκολα θα τα πούμε τον Αύγουστο!


ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΑΚΟΜΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΠΑ ΑΝΤΙΟ ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ;;!!





Αύριο,λοιπόν,φεύγω γύρω στης 10:30 μ.μ. με λεωφορείο κατεφθυνόμενη για Αθήνα,από εκεί θα πάρουμε την πρωινή πτήση και i will go in London!!Η χαρά μου απερίγραπτη,ανυπομονώ!!Θα ανεβάσω και καμια φωτογραφία από το Λονδίνο να με καμαρώσετε!χαχα

A ξέχασα να σας πω και κυρίως θα ήθελα να το δει η crispy που από ότι έχω καταλάβει της αρέσει να μαγειρεύει και από ότι μου έχει πει η vipera μαγειρεύει υπέροχα έφτιαξα τιραμισού!!Από ότι μου είπαν όσοι το δοκίμασαν είναι τέλειο και εμένα μου αρέσει!Πρώτη φορά εφτιαξα τιραμισού και βγήκε καλό!Επίσης έφτιαξα και μπεζέδες!
Για ρίξτε μια ματιά!

Tιραμισού!


Μπεζέδες!

3 σχόλια:

  1. Ε , μα Felis , τα έφτιαξες τα ωραία γλυκάκια όταν έλειπα και δεν το πήρα χαμπάρι! Ωραία φαίνονται και κυρίως λαχταριστά!
    Ωραίο κόλπο αυτό με το κουταλάκι και το κακάο!
    Καλές διακοπές στην Κέρκυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Felis! Μιαμ μιαμ, πεντανόστιμα! Για να δούμε τις φωτογραφίες από Λονδίνο! Ελπίζω η Κέρκυρα να είναι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Crispy ta gluka bghkan polu kala...!Dn m bghke k toso kalo to kolpo alla dn peirazei..!haha
    H kerkura einai teleia k 8elw na xanapaw aurio kiolas ..!!Alla 8a se parw mazi m na deis ta kaloudia ths..!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή